torek, 22. januar 2013

Izziv

Tisti, ki me dobro poznajo, ali pa me samo znajo dobro prebrati, vedo, da veliko razmišljam o politiki in globalnih problemih ter kako jih rešiti. Tudi v prejšnjih objavah je nekaj napisanega iz tega razloga. To je del mene in je vredu, dokler mi ni začelo dominirati in usmerjati misli, življenja. Zato sem se odločila, da naredim one week challenge (čeprav imam občutek, da bo trajal več kot en teden). To pomeni, da se bom naslednjih nekaj dni izolirala od vseh političnih informacij in pustila na strani vse družbene ali kakršne koli svetovne probleme, ki so mi predstavljali le breme, saj sem čutila potrebo po aktivnem delovanju v smeri spremembe. Če se kdo iz stranke sedaj sprašuje ali pridem v petek na sestanek, pa naj povem da bom sodelovala v kampaniji, ker sem tako tudi rekla, le da bom na stvari pogledala iz drugega zornega kota.

Kaj bom pa potem počela? Ah, ogromno je stvari. V prvi vrsti se bom posvetila sebi in začela delovati od znotraj navzven, izboljšala svoje počutje, ponovno začela telovaditi, večkrat šla v naravo, končno realizirala vse obljube za pijače, ki čakajo na moj prosti čas, se lotila še kakšnega DIY projekta (eden bo zelo kmalu končan), ustvarjala, pisala članke, načrtujem tudi pot v Ljubljano ... Skratka nemogoče je, da bi mi bilo dolgčas. Vodilo pri vsem pa mi bodo naslednje besede:
Edino kar lahko spremenimo je sebe. Ne drugih ljudi, ne okolice, temveč sebe, svoje misli, svoja čustva, odnose in reakcije ... Odkar pomnim, si želim, da bi se spremenila. Pa saj se vendar spreminjamo vsak trenutek! Mislila sem, da je to slabo. Potem pa sem razmišljala in ugotovila, da je to dejansko dobro. Ker človek, ki se zadovolji s tem kjer je in ne stopi iz svoje cone udobja, ne bo napredoval. Le da bom v to vključila še čimveč hvaležnosti za to, kar imam v danem trenutku.

 
Take it easy.
 
http://www.youtube.com/watch?v=RFzZ-xpyfoo

Ni komentarjev:

Objavite komentar

“Four things come not back: the spoken word, the sped arrow, the past life and the neglected opportunity.”