četrtek, 24. januar 2013

Skrivnost je razkrita...

DIY

Več kot 35 ur dela, 7 zvitkov samolepilnega papirja za ovijanje, 209 trakov iz časopisa, več kot 50 metrov silk vrvice in po čudežu najdene tri magnetne sponke ... Veliko dela in časa sem v zadnjih štirinajstih dneh namenila ustvarjalnosti in zdi se mi vredno. Presodite sami. Predstavljam vam one and only, special and unique ... torbico iz časopisnega papirja!


Sveti se, to pomeni da je plastificirana in vreme ne bo naredilo škode.

Objava pa ne bi bila vredna ali primerna za ta blog, če ne bi še kaj rekla o ustvarjalnosti (članek na temo Do it yourself sem napisala za prihajajočo številjko revije Dijaški spekter). Si ustvarjalen/ustvarjalna? Na koliko načinov pa znaš pripraviti jajca? Ni potrebno biti nadpovprečno inteligenten, niti genij. Lahko pa s kreativnim pristopom šilimo svojo inteligenco in genialnost. Kreativnost pomeni ustvarjanje novih povezav in jo lahko uporabljamo na vseh področjih, pri tem pa ima veliko vlogo desna polovica možganov. Kreativnost ni stvar naključja, temveč je lastnost, ki jo imamo vsi, ne glede na spol, raso ali stopnjo izobrazbe.

 
Vedno raje imam ročno izdelovanje unikatnih izdelkov, kot je zgornja torbica. Kadar nimam idej, v google vpišem DIY (v prevodu 'naredi sam') in tako dobim ogromno slik in člankov z navodili za najrazličnejše stvari. Od torbic, nakita, dekorativnih izdelkov za dom, ki so večinoma zelo uporabni, kako popestriti kos oblačila itd. Odločila sem se, da to sezono ne bom šla na razprodaje. Denar bom raje vložila v potovanje in kupila vse potrebno, da naredim še kak unikatni izdelek - že imam novo idejo, nad katero sem navdušena! To pa zato, ker vem, da mi bo čez par tednov več vredno nekaj lastno ročno narejenega, v katerega je bilo vloženega veliko truda, časa in natančnosti, kot pa krpica, ki bi kmalu večinoma le počivala v omari.

Eden od NLP (nevrolingvistično programiranje) izrekov se glasi: ''Če se boste stvari vedno lotili na enak način, boste vedno dobili enak rezultat.'' Vsak dan bom poskusila ob kakršni koli situaciji razmišljati ustvarjalno, to mi pa lahko pomaga pri reševanju komplikacij, če se osredotočam na rešitev in NE na problem. Rezultati mojega izziva, ki sem ga predstavila v prejšnji objavi, se pa že kažejo. Odkar zavestno namenjam pozornost dobrim stvarem, je svet mnogo lepši. Samo misli in pogled je treba preusmeriti, tako enostavno je.


Hvala vsem, ki lepo oblikujete statistiko in spremljate moje objave.
Želim vam ustvarjalen konec tedna!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

“Four things come not back: the spoken word, the sped arrow, the past life and the neglected opportunity.”